Cute! <3<3

Tjo!



Ikväll när jag satt & såg filmen (Red Riding Hood). Så kom Leo och la sig bredvid mig (nästan lite på mig). Och så somnade han :)). Sötare kisse får man leta efter!! <3<3<3<3 :)
Älskar denna katt såå mycket, fast han bara brukar vara hos oss ibland.....det är egentligen min grannes katt :p.
Den här bilden är tagen med min mobilkamera (5 megapixel), så hoppas att den duger :D !!



Nu ska jag gå & sova, godnatt & sovgott,  allihopa!! Uppdaterar imorgonkväll, imorgon mitt på dagen :). Jag får se när jag ha lust att blogga imorgon :). Kanske blir det flera gånger :p :p??

Men nu blir det att gå ner & äta nånting och byta om och borsta tänderna, sen blir det sängen! :)


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0