Filmkväll :)



Tjo! Ikväll ha min äldsta lillebror & jag bestämt att vi ska ha filmkväll, medan mina yngsta småbröder ha fotbollsmatch mot Nätra borta :)).

Vi tänkte se Final Destination 2 , 3 & 4 :)).
Och om vi hinner så ska vi nog se Big Mommas - Like Father, Like Son :p.




Clear Rivers har levt livet på ett mentalsjukhus efter den bisarra händelser som leder till dödsfall av hennes vänner. En dag är hon kontaktad av en tjej som heter Kimberly som tror att hon hade en föraning liknar hennes vän Alex som dog. Klart är att antingen riskerar sitt liv att hjälpa andra, eller stanna inne på sjukhuset i resten av sitt liv att vänta på hennes död framöver. Vad ska hon göra?





När Wendy Christensen har en vision om en olycka på berg-och dalbana, vilket resulterar i hennes och hennes vänners död, börjar hon genast till panik, vilket leder till fler av hennes vänner till vänster rida. De resterande vänner, däribland Wendy pojkvän, sitter fast på berg-och dalbana och finner sig inblandad i olyckan. Med döden väntar runt hörnet, måste Wendy och Kevin Fischer försöka träna dödens plan, innan de och de återstående överlevande sluta döda.




I en bil race i McKinley Speedway, tjugo-något Nick har en föraning om en dödlig bilolycka med många dödsoffer i publiken och övertygar hans flickvän Lori och hans vänner Hunt och Janet att lämna platsen. De följs av vakten, en rasistisk kille, en mamma med sina barn och en mekaniker, som sparas från döden. När rasistiska killen och mamman dör under mystiska och läskiga incidenter, Nick och Lori forskning och hitta många liknande fall i Internet. De försöker lura The Ripper för att bryta den kedja av dödliga händelser och överleva, men ödet inte hjälpa dem

(Men jag ha redan sett 4:an, men jag vill se den igen och uppdatera mig på vad som hände i den. För i september kommer ju Final Destination 5 på bio!! Och den MÅSTE jag bara gå och se :)). )


Och om vi hinner ska vi se:





FBI-agenten Malcolm Turner och hans 17-årige son, Trent, gå undercover på en all-flickor scenkonst skolan efter Trent vittnen ett mord. Posera som Big Momma och Charmaine, måste de hitta mördaren innan han hittar dem.


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0