Fredag 12/8

Tjo! Idag ha jag bara vare hemma. Jag vaknade 9.15, och satte mig vid datorn och sen började jag att städa mitt rum (: . Och efter att jag hade städat så tog jag fram dammsugaren och dammsugade och sen dammade jag TV:n, skrivbordet, nattduksbordet, soffbordet. Sen kom Elina och skulle vara med mig ett tag :). När hon kom så satt vi vid min dator ett tag, sen gick vi ner och åt nånting, sen gick vi ut :). Hon for hem klockan typ 14.30.

När hon hade åkt hem så cyklade jag upp och hämta posten, men då hade inte posten kommit så jag fick gå in ett tag och sitta vid datorn :). Sen typ 15.10 så cyklade jag upp igen och då hade posten kommit :).

Sen när jag kom in, så satte jag mig och kollade vad det kom för post. Sen datorn igen! Typ klockan 16.30 kom mamma & pappa hem. Så nu håller mamma på att göra mat, medan pojkarna & pappa ska äta pannkaka,så ska mamma & jag äta sallad :D. Det är MYCKET godare än pannkaka!! Jag kan inte äta pannkaka........

Ikväll ska hela familjen nog se på nån film, typ Inception eller nån annan :p??
Och ha myse-pys med chips, dip, popcorn m.m :).
Ikväll ska jag också duscha & tvätta håret!


Nu är snart maten klar tror jag!
Jag uppdaterar imorgonkväll om jag ha ork & lust att blogga :p.

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0