Lördagskväll :)!!

Tjo! Nyss ha jag sett på film med familjen och det blev Limitless,  den är helt klart sevärd! Så rekommenderar den :D !! Till filmen så hade vi lite chips, dip & popcorn & dricka :D.
Idag till middag så åt vi plankstek, det var jättegott!






En action-thriller om en författare som tar en experimentell drog som tillåter honom att använda 100 procent av hans sinne. Som en människa utvecklas till den perfekta versionen av sig själv, tvingar mer korrupta än han kan föreställa sig märka honom för mordet. Out-of-arbete författaren Eddie Morra: s (Cooper) avslag av flickvän Lindy (Abbie Cornish) bekräftar sin tro att han har noll framtid. Att alla försvinner dagen en gammal vän introducerar Eddie till CET, en designer läkemedel som gör honom laser fokuserat och mer självsäker än någon människa levande. Nu på ett CET-drivna odyssey, allt är Eddies läst, hört eller sett direkt organiserat och till hans förfogande. Som före detta ingen stiger till toppen av den finansiella världen, drar han uppmärksamhet verksamheten mogulen Carl Van Loon (De Niro), som ser detta förbättrad version av Eddie som verktyg för att göra miljardbelopp. Men brutala biverkningar äventyra hans blixtsnabba uppstigning...




Jag orkar inte uppdatera mer än så idag, så jag uppdaterar imorgon om jag ha tid och är på blogghumör :p.

Ska bara kolla några saker till på Internet, innan det blir att gå ner och byta om & borsta tänderna :). Sen blir det sängen! Godnatt & sovgott, allihopa!


PS. Om jag ska vara ärlig så längtar jag tills på måndag när det är skola igen!! Vet inte varför precis, men, men :)).

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0