Mitt rum (:

Tjo allihopa! Idag ha jag städat, dammsugat och dammat mitt rum. Så nu tänker jag lägga in lite bilder på rummet hur det blev :).




Min säng och mitt nattduksbord!




Min TV och lite av mitt soffbord! Lite suddig bild, menmen sånt får man leva med :p.




Min soffa och lite av min säng!




Mitt andra skrivbord som jag bara ha saker i & sminksaker och ljus på :).





Mitt skrivbord och min bärbara dator, som jag sitter vid varenda dag :). Nästan hela tiden, nu när jag ha köpt en ny (fast det va ganska länge sen  jag köpte den, det var den 18/7.)




Min hylla ovanför mitt skrivbord med pärmar, lådor & porslkinsdockor och saker på :).



PS. Alla bilder är knäppt med min mobilkamera (5 megapixel). Så hoppas att det duger :).


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0