Paradiset!

Tjo! Imorgon måste jag vakna före klockan 7.00 för vi ska in till stan och stjutsa mamma och göra några andra saker! Innan pappa stjutsar mina småbröder & mig till Paradiset (även kallad Paradisbadet), fast dom ha bytt namn på de!
Så sen tänker nog mina småbröder & jag vara där typ hela dagen tro jag! Kommer att bli kul, för jag ha inte vare där på jättelänge (jag tro att jag var där sist i april tro jag!)

Sen på fredag så ha Natharsa & jag bestämt att vi ska fara dit igen & bada, det ser jag framemot. Jag ha inte träffat henne på jättelänge :p<3 !!
Så då är jag nog där hela dagen på fredagen också :D?!

Nu ska jag sova! Godnatt & sovgott :))!!
Jag uppdaterar imorgonkväll om vad jag gjorde imorgon och idag och igår :).
För jag är jättetrött nu, och jag ska upp jättetidigt!
Det blir som träning imorgon, för att komma upp till skolan när den börjar. Fast det kommer att bli jobbigt när man ha varit vaken länge på kvällen & ska upp typ klockan 6.30  på morgonen :((!!
I alla fall, ha det bäst så länge! :D

/Linnéa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0