Solig fredag! :)

Tjo! Idag vaknade jag typ klockan 9.30. Sen gick jag ner och läste tidningen, sen satt jag mig och kolla på TV. Det är alldeles blå och fin och solig dag idag!
Hittills idag ha jag plockat i diskmaskinen, tvättat nästan. 2 maskiner tvätt (y), hängt ut tvätt, tagit in tvätt och kastat gamla tidningar :p. Så nu borde mamma bli glad när hon kommer snart hem ifråm jobbet!! En glad mamma de är bra att ha :D!!!
Idag till lunch ha jag ätit upp pastasalladen med kyckling som mamma gjorde till mig igår, det va gott!
Idag ha jag suttit vid datorn, kollat på TV!



PS. Bara 6 dagar kvar tills man börjar i skolan igen (om man räknar med helgen).
Annars är 4 dagar!!!
Jag tycker att sommarlovet ha gått jättefort!
Men jag saknar klassen & få se hur dom ha byggt om där jag är!
Annars inte såå mycket!


Uppdatering 19.20: Idag ha jag bara vare hemma och gjort de som jag skrev idag på dagen. Ikväll till middag ha vi ätit tacos, det va jättegott! Snart ska jag följa mamma ut i skogen och plocka lingon,  om det finns några :p :p??




Jag uppdaterar imorgon på dagen eller imorgonkväll om jag ha tid och lust att blogga :)) !!
Ha de bra såå länge!
Ha en fortsatt bra & trevlig kväll, allihopa :D !!
Jag önskar allihopa en riktigt bra och skön helg!




/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0