Gårdagen & idag!

Tjo!
Igår som sagt så var jag först hemma, satt vid datorn. Sen typ klockan 14.00 så åkte mamma, pappa, jag, Linus & Pontus till Kramfors för att hälsa på morbror Arne & fara på Dollar Store, stan i Kramfors! Och klockan 19.00 hade Pontus match i Latbergshallen mot Kramfors.
På Dollar Store köpte jag tandkräm, 2 stycken Pringles Orginal för 30:- & 2 tuggummipaket :)).
När vi gick på stan så var det såå tråkigt, för det fanns inga roliga affärer och annars bara 3-4 stycken.
Sen for vi på Frasses & åt middag, det blev kokt korv med mos för mig :). Efter jag hade ätit så bjöd dom på kaffe, så då tog jag cappucino :D.
Sen for vi hem till morbror Arne & hälsade på han :). Sen for pappa, Linus & Pontus tidigare till ishallen. Så då for mamma & jag dit klockan 18.30.



I alla fall,  vann KB65 med 8-3 :D. Det var faktiskt roligt att fara & se Pontus spela!
Sen for vi hemifrån Kramfors klockan 21.00 & kom hem efter 22.00 nån gång :).
Sen satte jag mig vid datorn en stund & sen gick jag och la mig :).




Idag: Ska jag bara vara hemma. Jag, Marcus & Jakob fick lov att gå ut & skotta hela isbannan!
Och nu sitter jag här och väntar på att Elina ska komma! Då ska vi nog se på nån film :).


Uppdaterar kanske ikväll, om jag har tid & lust? :)

PS. Imorgon är det Nyårsafton! Shit, vad det här året har gått fort :D!!



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0