Julafton 2011 :)

Tjo! Nu tänker jag skriva här vad jag fick i julklapp! :D


Mina julklappar:

  • Parfym Beyonce Heart Rush av mamma & pappa
  • Duschkräm Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea av mamma & pappa
  • Tvål Baylis & Harding England Wild Rose & Raspberry Leaf av mamma & pappa
  • Fingervantar av mamma & pappa
  • Raggsockar av mamma & pappa
  • Ullsockar av mamma & pappa
  • Presentkort på 200:- på Vero Moda av mamma & pappa
  • Presentkort på 200:- på Lindex av mamma & pappa
  • 100:- av Janne & Åsa
  • 200:- av Jens
  • 300:- av farmor
  • En resa till IKEA & Birsta under jullovet med farmor
  • En chokladkaka av farmor

När vi lekte presentleken så vann jag en Twix-påse med blandade godisar tex. Daim. Och en pyramidlott, men jag vann inget på lotten. Men det är ju tanken som räknas :D.




Hopppas att ni fick en bra julafton med massor med bra julklappar :D!!



/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0