Stan & bio!

Tjo! Idag har varit en bra dag! Först gick jag i skolan till 15.15, sen gick jag ner på stan med Jonna & Cia. Då följde jag med dom till Nordea. Sen efter ett tag gick jag upp till gallerian & träffade mamma där.
Vi gick på stan ett tag (hittade inget speciellt, bara ett laptopskin). Efter ett tag gick vi & åt middag på China Town, för mig blev det kyckling med currysås & ananas :D!! Det var skiitgott!

Sen gick vi på stan ett tag till, sen hämtade vi ut biljetterna till Breaking Dawn :)).
Efter det så gick vi på stan ett tag till & köpte godis, sen gick vi till bion :).
Jag säger bara en sak! Filmen var skiitbra<3 :)!! MÅSTE se del 2 när den kommer ut nästa år :D :D!!


Nu ska jag hoppa i sängen!
Godnatt & sovgott!
Imorgon är det Lucia på skolan & dessutom är det bara 11 dagar kvar till julafton!
På torsdag ska jag gå på stan med farmor, det ska bli kul & då ska det bli lite mer inköp :):)!!



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0