1:a maj :p

Hej! Hittills idag ha jag bara varit ute och gått och kollat med pappa på mina småbröders koja som dom ha byggt i skogen. Den är stor :).
Sen ha jag gått in och suttit vid datorn lite.

Nu ska jag typ gå ut igen!
Imorgon är det skola igen och det blir en ganska en lugn vecka för mig.

Min vecka ser ut så här:

Måndag: Skola till 15.15
Tisdag: Nolaskolan till 14.30
Onsdag: Skola till 15.00 egentligen fast jag ska gå lite tidigare, jag ska till sjukhuset.
Torsdag: Flyga till Stockholm med min kärnämnesgrupp och vara där över dagen och ta nattåget hem.
Fredag: Ledig ifrån skolan för att ha varit i Stockholm :)!! Ska jobba 18.00-23.00 på fritidsgården i Moliden i kiosken.
Lördag: Vet jag inte än.
Söndag: Vet jag inte än.

PS. Jag börjar bli lite flygrädd för att jag ska flyga för första gången på torsdag!!


Uppdatering 20.45: Idag va vi på Åhlensgaraget där det var Motorshow och Hålans (fritidsgården i Bjästa) mekargrupp va där och dom vann 2 priser, ett för bästa monter och Bosse Bildoktorns specialpris, det innebar att Bosse Bildoktorn tyckte om deras bil mest på hela utställningen :). Så ett jätte GRATTIS till dom och häftigt att ni vann och häftig bil, fast den inte va klar än :p.
Sen for familjen till Safari och åt middag och då tog jag kyckling Florida och det var kycklingfilé med exotisk fruktsallad, stekt ananas och klyftpotatis och mangosås :D. Det va jättegott!
Efter vi hade ätit så for vi och hämta en svets hos min morbror i Svartby och satt där ett tag sen hem igen :D.

Ses imorgon :)/Linnéa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0