Fredag och helgens planer :) !!

Hej! Idag är det fredag, nu tycker jag att veckorna går jättefort!! Nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag :D.
I alla fall idag fick jag åka buss till skolan. Och när jag kom till skolan så va vi i lägenheten och fixade lite till med maten och salladen och efterrätten som vi skulle ha idag! Jag fick göra kladdkakan :D. Sen efter rasten spelade vi lite bingo. Vid 10.30 så gick vi ner på stan till Hamnparken för att ha picknick och avslutning med fältassistenterna :D. Men då när Cia och jag och Elina kom ner så regnade de och efter ett tag kom Kicki och hämtade oss. Så vi gick  in där dom har deras kontor. Och så kom alla andra.
Sen åt vi lunch, det blev citron och rosmarinmarinerad fläskfilé med potatissallad och sallad. Det va jättegott :):). Till efterrätt blev det kladdkaka med vispgrädde :). Det va också jättegott :).
Efter lunchen så satt vi och pratade och sen fick vi en överraskning av fältarna :).
Det var en jättesöt box med 4 stycken flaskor i och i dom flaskorna så var det badskum, handtvål, duschtvål och body lotion med doft av vilda rosor och hallon :):).
Jag ska lägga in en bild på boxen och flaskorna i detta inlägg också :D.
Sen när vi slutade 12.30 så gick jag och Elina på stan lite, jag köpte hårfärg på HM för 99:- för att jag ska bleka mitt hår 1 gång till innan skolavslutningen :).
Sen när Elina gick till hennes buss 13.30 så gick jag och ställde mig och väntade på min buss som gick 14.15 :).

När jag kom hem så plockade jag i diskmaskinen. Idag till middag åt vi färdig tacogratäng ifrån Findus tro jag att det var och så färdig pastagratäng med rökt skinka i och krämig sås. Den var också ifrån Findus tro jag :).
Sen gick jag och hämtade posten.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, kanske kolla på nån film med pojkarna :). Mamma kanske ska bleka mitt hår :).
Jag kan lägga in en bild på det om det blir, men jag kan ändå göra det sen när jag ha gjort det :D.

Mina planer i helgen:

Lördag: Fara till Själevad och kolla på Pontus och Linus fotbollsmatch mot Själevad klockan 10.00 :). På kvällen vet jag inte vad jag ska göra??
Söndag: Bara vara hemma och slappa tro jag :D.




Här är flaskorna som var i boxen som jag fick idag :)).




Här är boxen som var i :D. Jättesöt box, tycker jag!!

Ha en trevlig och skön kväll, allihopa :). Jag önskar er allihopa en trevig helg  :)<3 !! Jag kanske bloggar imorgon om jag ha lust :D /Linnéa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0