Lördag och igår :D.

Hej! Idag ska jag bara vara hemma och städa och så. Pappa är på travet och kommer hem sen.
Sen ikväll ska Jens och Åsa komma och äta och sådär :D. Det ska bli kul :D. 

Igår hade jag namnsdag och jag hade ingen otur för detb brukar jag ju ha på fredagen den 13:de. `
Igår när jag va på skola, så hade vi IoS-dag, den innehöll att 2 dietister kom till skolan och pratade om mat och nyttig mat och sådär.
Sen fick vi en frukt och en festis innan vi gick upp till Skyttis för att vara där hela dagen.
Sen när vi kom upp så delade dom in oss i grupper, i min var det Maggan, Elina, Petrus, Patrick och Philip. Vi skulle gå en runda på 5 km uppe på skyttis och lista ut ett ord :D. Det va jobbigt att gå för det började regna efter ett tag!! Och då blev jag blöt och kall!!
När vi kom tillbaka så fick man lunch och det fick man äta ute, lunchen var bulgursallad med avokado och röda linser och man fick en kall kycklingfilé som va marinerad och vatten till. I alla fall jag blev less på den där salladen,  jag tycker att det blev för mycket bulgur!!
Efter lunchen så hade vi fyrkamp, grenarna var roliga. Elina och jag fick lov att köra armkrok rygg mot rygg!! Det va både svårt och roligt. Och sen körde jag nån annan, kom inte ihåg vad den hette.

Efter fyrkampen så slutade vi, och då va klockan 12.20 typ, så då gick Elina och jag ner på stan och gick där ett tag, sen for jag hem till henne :D.  Och sen stjutsade hennes pappa hem mig. Jag köpte ett par tights som ser ut  som jeans på Gina Tricot för bara 99:- :). Dom va fin och skön :). 
Jag kanske kan lägga in en bild här på dom:D.   

Ha en bra lördag allihopa :) !! Ses imorgon,  om jag ha tid och lust att blogga :) /Linnéa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0