Majbrasa 2011 och om vad vi gjorde :) !!

Här kommer några bilder på våran majbrasa 2011 :). Alla korten är tagen med mobilkameran :p.
Ni får jättegärna kommentera vilken bild som blev snyggast :D. Då blir jag glad !



1:a bilden :).




2:a bilden :).



3:e bilden :).

Och så var det dom där bilderna jag knäppte igårkväll :) !!
Igår kväll var det bara vi i familjen som kollade på våran majbrasa.
Igår va pappa på travet i Uneå, så han kom inte hem förrän 19.00 typ.
Mamma, jag och mina småbröder va ensam hemma hela dagen och jag satt som vanligt vid datorn.
Igår åt vi fläskfilé i sås och potatisgratäng och vitlöksdressing och sallad, det va väldigt gott :)<3 !!
Men det blev ändå en väldigt mysig Valborg!

Vad gjorde ni allihopa andra igår då :p :) ??

Nu ska jag skriva ett annat inlägg om vad jag ska göra idag :) /Linnéa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0