Måndag efter lovet :p

Hej! Idag gick jag upp jättetrött efter att ha somnat nära 23.00 igår. Och så blev man väckt 6.41 av mamma!!
Idag ha jag i alla fall varit i skolan och det va väldigt lungt idag på skolan för halva trä/park/hotell och resturang var i Stockholm och gjorde sitt studiebesök på Riksdagen som vi andra ska göra på torsdag :).
Idag på morgonen när vi hade Cathrine så kom Maggan in och så va 3 stycken tjejer och 1 kille med ifrån våran kärnämnesgrupp och dom va ifrån hotell och resturang. Sen va det bara jag, Jonna och Elina :). Så vi fick information om Stockholmsresan och om vad vi ska göra imorgon på skolan :).
Imorgon på skolan ska vi ha femkamp, ska bli kul :D. Iställe för att vara på Nola, men jag skulle helst vilja vara på Nola iställe :p :).
Idag på kärnämnena så jobbade jag i engelskaboken och i matteboken, sen fick vi sluta 15.08 :)).
Så jag hann med 15.15-bussen hem :D. Så då va jag hemma några minuter strax över 15.30 :D.

Ikväll till middag så åt vi kokt torsk med nån sås och potatis och kall dillsås :D.  Det va gott :D. 
Jag har i alla fall börjat tänka på vad jag ska ha med mig till Stockholm, det börjar närma sig nu och jag börjar bli lite mer flygrädd :p. Men jag tro att det kommer att gå bra :).

Nu ska jag gå in på Fejjan och kolla, sen ska jag gå in i köket och kolla om mamma skar upp lite vattenmelon och sen blir det att göra sig i ordning för sängen och borsta tänderna :D.
PS. Idag fick jag också lön ifrån Moliden för att jag ha jobbat där i kiosken på fritidsgården och idag fick jag 250:- :).
Imorgonkväll ska jag också toppa håret och sen ska mamma bleka ner mitt hår 2 nyanser innan jag far till Stockholm :D


Ses imorgon/Linnéa :D
Ha de bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0