Min vecka och måndag :)!!

 

Min vecka ser ut såhär:

Måndag: Skola och jobb (sista gången innan sommaren på fg i Moliden)
Tisdag: Skola (Nola).
Onsdag: Skola, sjukhuset klockan 13.00.
Torsdag: Skola, matte med Moniqa på morgonen
Fredag: Avslutning med fältassistenterna (picknick i Hamnparken och få se deras lokaler)
Lördag: Vet inte än..
Söndag: Vet inte än.

Nu ska jag berätta om vad som har hänt idag :).
Idag var jag på skolan och första timmen då hade vi Yrkesämnen, fast då hade vi vikarie. Då städade vi och det blev tråkigt efter ett tag.....
Sen hade vi lunch och då blev det stekt falukorv och potatismos, det var inte gott!
Efter lunch så hade vi kärnämnen med Göran och då gjorde vi lite engelska och jag jobbade lite i min svenskabok och i min mattebok.
Sen slutade vi 15.10. Då tog jag bussen hem, fast jag hann inte med 15.15-bussen :( :(. Så jag tog den  andra som gick 15.40.

När jag kom hem så gick jag och hämtade posten och sen när jag kom in så ringde det och det var en person ifrån sjukhuset som jag inte vill nämna här som ringde till mig och pratade med både mig och mamma. Idag till middag så blev det pannkaka, men jag gillar inte pannkaka så jag fick pannkaks-enchilladas med tacoköttfärs, tacosås och tomater, gul lök, paprika och gurka :). Det var gott :D.

Och nu sitter jag här och ska snart stänga, har suttit här ifrån klockan 18.00 och vi stänger snart klockan 21.30 :D. Och det känns jätteskönt att ha sommarlov härifrån ända tills i slutet av augusti :D !!

Imorgon är jag på Nola och då ska jag börja med min redovisning på mitt eget fritidsintresse och då har jag valt musik :D. Vi ska göra våran  redovisning i Windows Movie Maker, så jag hoppas att det går bra :D!!

Ses imorgon /Linnéa. Om jag är på blogghumör :D !!
Ha det bäst så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0