Mors Dag!

Tjo! Idag är det Mors Dag :). Idag vaknade jag typ 9.30 av att pappa ropade ner mig :). För att vi skulle fira mamma Dag :D. Hon fick lotter och på 2 av 3 lotter så vann hon sammanlagt 230:- :). Sen fick hon ett underlägg av Marcus och ett litet kort av mig och ett presentkort på Indiska på 400:-. 100:- av varje barn av alla barn :D.
Hittills idag ha jag plockat ur och i diskmaskinen och vikt tvätt och tvättat :D.
Snart ska mamma bleka håret på mig. Sen idag ska vi gå ut och städa lite i gammhuset.

Ikväll ska hela familjen fara till farmor och äta middag :D. Det blir säkert gott!!
Jag kan lägga in en bild på mig efter att jag ha blekt mitt hår :D.

Ses imorgon, i så fall jag ha blogglust :D /Linnéa.
Ha det bra så länge :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0