Första dagen på höstlovet! :)

Tjo!
Jag vaknade typ 8.30 igår & ha sett på TV & läst ÖA. Och nu sitter jag vid datorn!
Klockan 12.15 åkte jag bussen in till stan med Elina!
Vi träffade Jessica där!
Sen gick vi upp till gallerian och gick där och kollade!
Jag köpte duschkräm & deodorant på HM!
Sen gick vi på Ur och penn,  Gina Tricot.
Efter vi hade varit i gallerian så gick vi på Subway. Då köpte jag en halv kalkon & skinkmacka för 54:- (det blev billigare än vanligt!)

Sen gick vi lite till på stan & då träffade vi Cia, Natali & Elina. Vi stod och pratade med dom en stund. Sen gick jag & Elina till Resecentrum & tog bussen hem.


När jag kom hem så va jag ute med mamma en stund & hjälpte till och elda!
Sen gick vi in och hon gjorde middag, jag åt ris & köttfärsgryta med purjolök, gul lök, vitlök, samba olek & lite paprika! Det va mums!


Sen satte jag mig vid datorn en stund, sen gick jag och la mig!



/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0