Min vecka :)

Tjo allihopa! Nu var det länge sen man bloggade! Ni får ursäkta mig,  men jag MÅSTE bara bli bättre på att blogga!
Men jag tror att det inte blir någon bra bloggning här i veckan, för jag har mycket att göra!
Nu tänker jag i alla fall skriva om vad som händer i veckan!



Måndag: Vanlig skoldag, på kvällen ska jag hjälpa mamma att göra smörgåstårta tills på tisdagen!
Tisdag: Jag fyller 17 år :D!! Så först blir det skola & sen blir det kalas hela kvällen!
Onsdag: Skola, fast ingen helt vanlig skoldag. Hela förmiddagen ha vi IOS (Individ Och Samhälle). Sen på idrotten ska vi ner på Paradiset & ha bad på idrotten!
Torsdag: Vanlig skoldag! Sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra?
Fredag: Vanlig skoldag. Sen på kvällen jobbar jag 18.00-23.00 på Fritidsgården i Moliden i kiosken.
Lördag: Vet inte än.
Söndag: Vet inte än.



Nu blir det sängen för mig! Imorgon är det skola igen! Helgen ha gått jättefort tycker jag!
Godnatt & sovgott, allihopa! Vi får se om jag ha tid att uppdatera imorgonkväll :)!!
Ha det bra så länge!


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0