Städar!

Tjo!
Idag ha jag städat, tvättat, vikt tvätt, slängt gamla tidningar, rensa ur mitt rum på saker som jag inte vill ha längre! Och så ha jag också suttit vid datorn, kolla på TV.
Snart ska jag gå ner & fortsätta tvätta :).
Jag ska göra mamma glad när hon kommer hem ifrån jobbet ;) !!


Sen efter klockan 15.00 så ska jag cykla upp & hämta posten!
Jag längtar tills imorgon för då kommer Johanna och sover över!
Då ska vi ha skräckfilmsmarathon hela kvällen & lite in på natten tro jag också!<3
Det ska bli såå kul!!
ÄLSKAR skräckfilmer!


Uppdatarar ikväll :)


/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, köpte det på Clas Ohlssons för 49 kronor :)

2011-11-11 @ 17:47:25
URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0