100:e inlägg!!

Tjo! Nu tänker jag skriva om vad som händer nästa vecka!!


Måndag 26/9 - Friluftsdag i Skule Nationalpark, vi ska gå till Källaviken ca 1,5 km. Sen ska nog Natali, jag & Elina och nog några fler gå vidare till Slåttsbergsskrevan :)).
Det ska bli kul! Kommer tillbaka till skolan klockan 14.30 & slutar då!



Tisdag 27/9 - Helt vanlig skoldag! Men vi ha skolfoto då :(!!



Onsdag 28/9 - På förmiddagen på skolan, så ha vi IOS (Individ Och Samhälle) och då har vi temat ``Kamratskap``, det ska bli kul att ha IOS :D. Sen efter lunch ha vi bara 2 stycken lektioner, slapp dag :p!!


Torsdag 29/9 - Då har vi ledigt för att lärarna ha studiedag :D !!


Fredag 30/9 - Då ha vi också ledigt för att lärarna ha studiedag :D !!
Då kanske Elina & jag ska fara på Paradiset & bada :)!!


Lördag 1/10 - Då vet jag inte vad jag ska göra ha inget planerat i alla fall!


Söndag 2/10 - Då vet jag inte vad jag ska göra jag ha inget planerat i alla fall!



/Linnéa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0