Film på en söndag :) !!

Tjo! Nyss såg jag på Sanctum med mamma, Linus & Pontus!
Den va verkligen jättebra & MYCKET spännande!
Jag rekommenderar den mycket!





3D action-thriller Sanctum följer ett team av undervattensgrotta dykare på en förrädisk expedition till de största, vackraste och mest svårtillgängliga grottsystem på jorden. När en tropisk storm tvingar dem djupt in i grottorna måste de kämpa rasa vatten, dödliga terrängen och kryper panik när de söker efter en okänd flyktväg till havet. Mästare dykare Frank McGuire har utforskat Söderhavet är Esa-ala Caves i månader. Men när hans avfart är avskuren i en blixt översvämning, är Frank team, inklusive 17-årige son Josh och finansmannen Carl Hurley tvingades att radikalt förändra planerna. Med krympande leveranser, måste besättningen navigerar ett undervattens labyrint för att göra det. Snart är de konfronteras med den oundvikliga frågan: Kan de överleva, eller kommer de att fastna för evigt?




Nu blir det duschen & sen ska jag skriva i min Jag Är Bra-bok & äta kvällsfika och borsta tänderna. Sen blir det att hoppa i en nybäddad ren säng & sova!

Imorgon är det skola igen! Jag vill hellre ha sovmorgon (: !!
Uppdaterar imorgonkväll om jag ha tid & blogglust!
Ha det bra så länge!



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0