Fredag 16 september 2011!

Hej allihopa! Idag vaknade jag ungefär 06.40.
Idag var jag i skolan, jag gjorde After Eight päron med glass idag till efterrätt på skolan,  och silade citrondrickan som Jonna gjorde igår :).
Idag till lunch på skolan så gjorde Cia & Elina den, och det blev rotfrukter (potatis & morötter) med bratwurst i ugn! Och Jonna gjorde vaniljbullar som vi ska ha tills på måndag, då fältassitenterna kommer och hälsar på! Det kommer att bli kul!
Lunchen blev god idag & såklart efterrätten också! Och efter vi hade slutat Cathrines lektion så fick vi gå in & smaka vaniljbullarna & vi fick 2 stycken, dom blev supergoda!

Sen efter rasten hade vi Robert & då gick vi igenom Infobladet om nästa vecka. Sen pratade vi om arbetsmiljö, vi pratade om muskler, skelett & senor.
Sen fick vi ett häfte där vi skulle läsa 2 sidor tills nästa fredag.
Sen fick vi sluta, då smsa:de jag pappa & då fick jag reda på att jag skulle gå ner på Sliperiet, så jag gick ner med Elina på stan. För att hon skulle med bussen & jag till Sliperiet.

När jag kom fram dit var jag där lite, sen åkte pappa & jag och hämtade mamma på hennes jobb. Sen åkte vi och handlade på Coop Forum.
Efter det så for vi på Djurmagasinet & köpte fröpinne till Gustav & sen hem.


När jag kom hem så cyklade jag och hämtade posten. Sen när jag kom in  var jag på städhumör, så jag började att vika tvätt & ta upp mina kläder och sådär. Sen till middag åt vi rester ifrån igår, det blev snitzel & strips & vitlöksdressing & benasiesås, sallad :). Det va gott! Jag dukade till middagen med servetter & det blev fint tycker jag!
Sen satte jag mig vid datorn ett tag! Sen satte jag mig vid TV:n med mamma & pappa & väntade på att IDOL skulle börja!


PS. En sak jag tycker det var dåligt med IDOL idag, är att norrläningarna fick lov att fara ner till Stockholm. Men IDOL ha ju varit i både Göteborg, Lund & Falun :p. Så varför kunde dom typ inte åka tåg till tex. Sundsvall & ha audition där? Iställe för i Stockholm? Det kändes som att dom inte åker norr om Stockholm nästan!
Och dessutom fick man se typ 5-6 stycken som sjöng för IDOL-juryn idag! Men i dom andra programmen som ha varit, ha man fått sett många fler som ha sjungit för dom!


Nu blir det att skriva om helgen! Fast det blir i ett annat inlägg!
Sen blir det att gå ner & skriva i min Jag Är Bra-Boken & sen byta om & borsta tänderna. Sen blir det sängen! Men jag säger godnatt & sovgott nu, fast det blir om en stund & efter ett inlägg till :D!!
Uppdaterar imorgon på dagen  eller på kvällen om jag ha tid och lust?!
Ha det bra så länge!



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0