Lördag!

Tjo! Idag vaknade jag klockan 09.30 ungefär.
Idag ha jag bara varit hemma & tagit det lungt, städat lite. Dessutom ha jag suttit vid datorn (som vanligt), suttit & kollat på TV & städat bilen & spelat The Sims 3 :D.
Ikväll ha jag dukat igen till middagen & lagat maten, det blev pastawok med vitlöksdressing & sweet-chillidressing :D. Det blev gott! Men jag gjorde inte allt själv, lite med mammas handledning :p.
Sen ikväll kollade hela familjen på film, det blev Predetors :)). Den va bra, jag rekommenderar den!
Tänker skriva ett inlägg efter detta om den filmen :D.
Till filmen hade vi mysepys, med chips, vitlöksdip, popcorn & ostkrokar och dricka :D.


Nu tänker jag skriva ett inlägg om filmen vi såg ikväll :D.
Innan jag ska gå & sova, men först skriva inlägget, byta om,  borsta tänderna & skriva i min Jag Är Bra-Bok!
Så jag säger godnatt & sovgott lite i förväg :).
Jag uppdaterar imorgon  på dagen eller på kvällen, eller både och :p.
Om jag ha blogglust & ha tid? :)
Ha det bra så länge!



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0