Lördagsmys!

Tjo! Ikväll såg jag & några andra på film! Och det blev Gullivivers Resor, den var sådär.....ändå bra, men dålig :p.



'

Lemuel Gulliver har arbetat med posten rum i en New York dagstidning under de senaste tio åren. Rädd för att sätta sig där ute, anser han själv en förlorare, liksom alla hans jämnåriga.En dag, efter att äntligen ha fått nog, bestämmer han sig för att förklara hans flamma till den vackra Darcy Silverman, tidningens resa redaktör och en av Gullivers bara vänner ... bara för att kycklingen ur i sista stund och istället tala om för henne att han skulle vill prova sin hand på att skriva en kolumn. Darcy accepterar och skickar honom på ett uppdrag till Bermudatriangeln. Det blir Gulliver skeppsbrott och hamnar på ön Liliput, där han är tolv längre än längsta man. För första gången har Gulliver folk ser upp till honom ...





Jag skriver imorgon! Om jag ha tid & ha blogglust!
Ha det bra så länge!
Nu blir det sängen för mig!
Godnatt & sovgott<3 :) !!



Imorgon ska jag också se på film, då ska jag se på Sanctum. Ressigören till  den har även skapat Titanic & Avatar, så jag hoppas verkligen att den är bra :D !!




Nu innan jag går & lägger mig så ska jag skriva i min Jag är bra boken!


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0