Måndag!

Tjo allihopa! Idag ha jag varit på skolan & haft Cathrine. På hennes lektion satt vi & pratade om kvinnlig & manlig hygien. Och städade lite på toaletten i lägenheten & skrev upp saker vi ville ha nya till toaletten! Sen på slutet av lektionen så åt vi lite päronkräm ifrån i fredags, det var gott!
Sen hade vi lunch & då blev det potatisbullar och lingonsylt, jag åt bara lite för jag va inte såå hungrig & så tog jag en macka också.

Efter lunch hade vi kärnämnen med Robert & då skrev vi dagbok, gjorde nästan klart matte-testet & hade engelska, fick också 15 ord som glosor.
Innan rasten så hade vi pausgympa med dom andra HRP:arna i Moniqas grupp.
Jag gillar absolut inte pausgympa! Det är det värsta som finns!
Innan vi slutade så gick Robert, jag, Cia & Elina ner till bibblan & skulle leta en bok att låna & läsa på Roberts lektioner. Men vi hittade ingen, så vi skulle hitta en bok & ta med oss på onsdag iställe!
Jag tänker ta med mig 1:a Twilight-boken ``Om Jag Bara Kunde Drömma``.
Sen fick vi sluta en kvart tidigare, klockan 15.00 iställe för 15.15.

Jag tog 15.15-bussen hem! Det va verkligen skönt att inte stå & vänta på bussen till 15.40 :p.
När jag kom hem så va mamma hemma redan! Hon hade fått åkt bil hem!
Ikväll ha vi ätit mos & små delikatess-köttbullar till middag, det var gott :D !!!
Ikväll ha jag också suttit vid datorn & kollat på TV.
Jag ha kollat på 1:a säsongsprogrammet av Sjukhuset, det va intressant!




Om drygt 6 minuter börjar IDOL & det får jag absolut inte missa!
Ikväll är dom i Falun :).


Sen blir det väl att kolla Facebook igen innan jag går och lägger mig. Och sen blir det att äta kvällsfika & byta om och borsta tänderna, skriva i Jag Är Bra-boken. Sen blir det sängen :) !!
Så nu säger jag godnatt & sovgott långt innan jag ska gå & lägga mig!

Jag uppdaterar imorgonkväll om jag ha tid & blogglust!
Ha det bra så länge!


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0