Söndag 18/9 -11

Tjo! Idag vaknade jag ungefär 07.30 & kunde inte sova, men jag lyckades att somna om till 08.30.
Sen när jag vaknade så gick jag till min soffa & låg en stund och kollade på TV.
Sen gick jag ner & åt frukost!
Efter frukosten satte jag mig vid datorn & kollade lite på Facebook & sen spelade jag lite The Sims 3,  inann mamma kom och sa till mig att jag kunde gå & göra nånting annat än bara sitta vid datorn!
Så efter en stund gick jag ner & bytte alla ljusen! Sen gick jag ut & hjälpte mamma med alla kläder i gammhuset,  som skulle vikas & packas ner i påsar & kartonger för att sedan tas till NBC i Gottne :).
Efter att jag va klar med det, så frågade pappa mig om jag kunde gå in & ringa till Matcompaniet för att vi skulle boka bord där klockan 18.00. Och jag gick in & gjorde det!

Sen gick jag in & åt lunch, 2 mackor med paprika på :D.
Sen gick jag ut igen & fortsatte med det jag höll på med. Efter att jag hade varit ute en stund, så kom Daniel & skulle hämta några stolar, sen kom Ida efter en stund med Tyson & Bentzon & pratade med mamma.
Jag gick in vid 16.00 och satte mig vid datorn & kollade Facebook & spelade lite The Sims 3 innan jag bytte om, för att vi skulle fara & äta på Matcompaniet :).

Vi åkte dit före klockan 18.00 och på vägen dit såg vi en luftballong :D. Det var häftigt!
Jag kommer längre ner i detta inlägg att skriva lite om vad jag tog för mat & lägga in en bild på hur min mat såg ut :D.



Efter att vi hade ätit for vi & tankade, sen åkte vi hem.
När vi kom hem så satte jag mig vid datorn nästan direkt & spelade The Sims 3 :p.
Sen satte jag mig framför TV:n & kollade på IDOL med mamma :D !!!
Sen så skrev jag i min Jag Är Bra-Bok!
Sen gick jag in & duschade. Och nu sitter jag här & kollar Facebook och ska typ sova nu :p.


Imorgon är det skola igen! Det blir en ganska bra dag, med lite att göra!
Uppdaterar imorgonkväll om jag ha lust & tid :D.
Nu säger jag, godnatt & sovgott, allihopa :))<3!!
Ha det bra så länge!





Min mat ikväll på Matcompaniet :). Pastasallad med kyckling & currydressing!
Gott vá de verkligen!



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0