Söndag!

Tjo! Eftersom att jag va uppe till klockan 01.45 inatt, så vaknade jag 10.30 idag ungefär. Idag ha jag suttit vid datorn & kollat på något program om terrorattacken mot World Trade Center på TV:n. Sen ha jag vikt tvätt, tvättat och spelat The Sims Social på Facebook :). Det spelet rekommenderar jag!
Nu sitter jag & lyssna på Spotify & är inne på Facebook :).

Snart ska vi nog äta middag & det blir nog rester ifrån igår, rester ifrån igår är potatisgratäng, fläskfilé & benasiesås! Det blir gott!

Sen ikväll blir det väl film med familjen & då ha vi hyrt Sanctum  som vi ska se på :). Jag hoppas verkligen att den är bra! För han som ha gjort den filmen ha även gjort Titanic & Avatar!
Ikväll ska jag även duscha :p.

Typ nyss kom mamma upp med en partyslinga som är med fjädrar på som är vit :). Den är fin :) !!


Nu tänker jag göra nånting annat :).
Kanske uppdaterar efter filmen ikväll? :)



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0