1:a april!

Tjo!
Idag har jag varit hemma. Och slängt, rensat & sorterat saker! Och duschat.
Idag fyller min farmor år också! Så ikväll for hela familjen dit & grattade henne!
Vi blev bjuden på middag där! Det blev fläskfilé i rosmaripeppar-sås & klyftpotatis/kroketter & benasiesås! Det var gott! Till efterrätt blev det farmors hemgjorda glass-cheescake!


När jag kom hem så gick vi ut & lastade in saker i bilen som ska till soptippen.
Sen satte jag mig framför TV:n & kollade på Så Ska Det Låta med pappa!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik & är inne på Facebook.
Ska snart sova också!


Imorgon är det måndag, och det innebär skola igen!
Imorgon till lunch,  så istället för att gå till matsalen och äta. Så ska vi äta påsklunch i lägenheten!
Det ska bli gott!



Uppdaterar igen när jag har tid :).
Godnatt & sovgott!

/Linnéa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0