Långfredag!

Tjo!
Idag är jag bara hemma & är ute och städar i porten :p.
Just nu tar jag en paus ifrån det! Ska snart ut & fortsätta!
Nu har jag påsklov också! Såå skönt :)).

Igår var jag i skolan, hade idrott, SO/NO & sedan på eftermiddagen så var jag, Jonna & Cathrine nere i Parkhörnans kök och bakade 150 stycken kardemummabullar!
Igårkväll så åt vi hamburgare till middag & efter middagen  så fick alla vi barn lappar som var gömda på olika ställen. Och sedan när man om fram till sista saken, så låg det ett stort påskägg med godis, en lott & i min låg det en liten lapp också! Att jag skulle gå & hämta en liten Stadiumpåse i mammas garderob! Där i fanns ett par nya skor! Ska lägga in en bild på dom & mitt påskägg sen :).  Och dessutom vann jag 30:- på min lott som jag fick!


Nu ska jag gå ut & fortsätta! :)
Uppdaterar kanske ikväll, om jag har tid?


/Linnéa






Vill önska alla en glad påsk!
Hoppas att ni har en trevlig påskhelg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0