Måndag 2 april

Tjo!!
Idag har jag varit på skolan, och jag var själv idag!
I alla fall idag på skolan så på förmiddagen så gjorde Cathrine & jag påsklunch.
Den bestod av: Prinskorv, hemmagjorda köttbullar, emil-skinka med mimosasallad, ägg med majonäs & kyckling-spett med sweet chili!
Till efterrätt gjorde vi rulltårta med påskägg (godis) ovanpå & vispgräde! Det var gott!
Vi fick lov att bjuda någon annan lärare på lunch, så vi bjöd Monica :).
Sen på eftermiddagen hade jag kärnämnen med Monica & HRP1, för att Robert var hemma med sjukt barn & Jonna var sjuk.


När jag slutade klockan 15.15, så gick jag & väntade på bussen!
När jag kom hem gick jag & hämtade posten och gick in och kollade på den.
Sen så satte jag mig vid datorn!
Ikväll har jag kollat på AT-läkarna på SVT Play och kollat på TV. Såg bla, Sjukhuset, lite på Familjen Annorlunda & så kollade jag på En Stark Resa Med Morgan & Ola-Conny :).
Nu ska jag snart gå & sova, godnatt & sovgott! :D



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0