Snart så! :D

Tjo!
Idag har skoldagen gått snabbt! Hade idrott på morgonen, vi hade ultimatefrisbee :). Det var kul!
Sen så hade vi kärnämnen & då jobbade vi om Ukraina.
Efter lunch hade vi yrkesämnen & då jobbade vi med charkprodukter, sen fick vi göra räksmörgåsar. Men jag äter inte räkor, så då gjorde jag en skinksmörgås med mörkt bröd, avocado-kräm, sallad & gurka! Det blev gott!

Slutade klockan 15.10 ungefär, gick ner och väntade på bussen hem!
När jag kom hem så började jag att packa lite inför imorgon! Då jag ska till Rundvik med Cia efter skolan :D.
Till middag idag så åt vi makaroner, småa köttbullar & brunsås!


Ikväll har jag suttit här, kollat på TV & packat lite mer!
Nu ska jag gå & lägga mig, godnatt & sovgott!
Blir ingen  bloggning under helgen tror jag! Uppdaterar kanske på tisdag när jag har kommit hem! :D
Ha det bra till dess & ha en bra Valborgsmässoafton! :)



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0