Tisdag!

Tjo!
Idag har jag varit på skolan. På morgonen så såg Jonna & jag klart på Pojken I Randig Pyjamas! 
Började att se den förra veckan på tisdagen, så idag då vi började se så var det bara ungefär 31 minuter kvar!
Sen fick vi skriva lite om filmen. Sen hade vi rast från ungefär 08.40-10.00 :)).
Då vi började 10.00 igen så jobbade vi om stress.


Efter lunchen så gjorde jag klart min affisch om stress!
Sen började Jonna & jag att göra en enkätundersökning om mobbing :).
Klockan 14.30 så hade vi prommenad, sen tog jag 15.15-bussen hem!

Ikväll har jag suttit vid datorn, kollat på Sjukhuset, packat tills imorgon m.m!
För imorgon har vi IOS (Individ Och Samhälle) hela dagen! Och då har vi teman på olika gånger! Och temat för imorgon är: Fritid I Rörelse!
Då ska vi vara på Energihuset hela förmiddagen. På eftermiddagen ska vi gå stadsorentering och gå runt och svara på olika frågor :p.



Nu ska jag hoppa i sängen! Godnatt & sovgott! :D
Uppdaterar kanske imorgon, om jag har tid?
PS. Bara 2 dagar kvar nu till påsklov! :D
Såå skönt!


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0