Vill ha helg NU! :)

Tjo!
Idag har jag varit på skolan. Haft mat & bak, då gjorde vi bullar! Gott var det!
Sen hade vi bild, och då satt jag bara och ritade lite.
Efter lunch hade vi bara lite kärnämnen,  för vi skulle gå ner på Nola. Där det var en pappa som föreläste om att han hade förlorat sin son när han hade åkt bil med en rattfyllerist!
Så hemsk föreläsning!
Sen efter den så gick jag på stan med Jonna & följde med henne när hon klippte sig, sen tog jag 17.05-bussen hem!
Ikväll har jag bara suttit vid datorn, TV:n & duschat och tvättat håret!

Idag till middag åt vi kött, potatismos-toppar, stekt potatis och beanesisås! Det var gott!


Förresten jag vill gärna ha fredag & helg NU! För på fredag efter skolan så kommer jag att följa med Cia till Rundvik & vara där hela helgen tills på tisdag  med henne & Elina H :). Ska bli kul! Vi ska kolla på majbrasan som är där, och säkert göra massor med andra roliga saker!
Så det blir ingen uppdatering i helgen! Men om jag orkar så kanske jag uppdaterar på tisdag när jag kommer hem??
Men jag ska blogga imorgonkväll! :D



Nu ska jag hoppa i sängen, godnatt & sovgott! :)


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0