Bilder ifrån Sollentuna & Stockholm del 1

Tjo! 
Nu tänker jag lägga in några bilder ifrån Sollentuna & Stockholm! 
 
 
1:a bilden: Fint hus på en ö.
2:a bilden: En borg på en ö :p. 
3:e bilden: Linus säng till vänster och pappas säng till höger på hotellet! Vi bodde på Scandic Star i Sollentuna :). 
4:e bilden: Marcus säng på soffan, min säng där kameraväskan och min mobil ligger & Pontus säng längst in mot fönstret :). 
5:e bilden: Lyxig dusch i badrummet! 
6:e bilden: Handfatet! 
7:e bilden: Badkar hade vi också! :)
8:e bilden: Var på Naturhistoriska Riksmuseet och kollade på utställningar & var på Cosmonova och såg på Sea Rex 3D, den var bra! :)
Hittade en jättestor stam på en utställning!
9:e bilden: Kollade på dinosaurieutställning! 
10:e bilden: Knäppte kort utanför Naturhistoriska Riksmuseet!
11:e bilden: Fina blommor utanför Naturhistoriska Riksmuseet! :)
12:e bilden: Gröna Lund-skylten!
13:e bilden: Insane! Läskig tycker jag! Åkte den INTE!
14:e bilden: Gröna Lund
15:e bilden: Båt & kranar!
16:e bilden: Massor med båtar! :)
17:e bilden: Viking Line! Någon gång vill jag åka denna båt :). 
18:e bilden: När vi gick i Gamla Stan! 
19:e bilden: En gränd i Gamla Stan! Tror att den heter Klockargränd :). 
20:e bilden: Rikdagshuset! 
21:e bilden: Utsikt ifrån Rikdagsbron!
 
 
Nu ska jag gå & sova, mer bilder kommer förmodligen imorgon! :)
Godnatt & sovgott! :)
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0