Bloggpaus & lite av dom senaste dagarna!

Tjo!
Just nu har jag mycket att göra & det är semester och allting! 
Så jag tar en bloggpaus några dagar innan allting är lungt igen! :p
Men jag kan berätta att vi (pappa, jag, Marcus, Linus & Pontus) är på Scandic Star i Sollentuna! For hit igår tidigt på morgonen och ska åka hem imorgon kväll :). 
Hotellet ligger precis bredvid Sollentuna Centrum! Så igår var vi där och kollade lite :). 
Idag hela dagen har vi varit i Stockholm på Naturhistoriska Riksmuseet & kollat på utställningar och kollat på Sea Rex 3D på Cosmonova! Filmen var bra! 
Sen for vi med tunnelbanan till Slussen och tog Djurgårsfärjan till Gröna Lund och gick där i säkert 5-6 timmar! :)
Sen när vi kom tillbaka med båten, så gick  vi lite på stan och i Gamla Stan och kollade lite tills imorgon :). Imorgon ska vi ta pendeltåget in till Stockholm och gå på stan där :)). Då ska det shoppas!! 
Lääängtar!! :)
 
 
 
Uppdaterar kanske i helgen??
Ha det bra tills dess :). 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0