Bra dag & lite dålig!

Tjo!
Nu sitter jag här & har tråkigt! Lyssnar på musik (Stiftelsen - Vart Jag Än Går), är inne på Facebook & har nyss sett 2 avsnitt av Solsidan :). Det är såå bra!
Någon annan som tycker de :)??
Idag har jag varit på skolan, vi gick ända från Park till Bussbyvallen & när vi kom dit så hade jag jätteont i fötterna! Vi spelade bla. Kubb :D. Efter en stund gick vi en bit till för att grilla hamburgare, sen gick vi tillbaka till Bussbyvallen & efter en stund gick vi till skolan igen! Men då hade jag jätteont i mina fötter, så jag fick åka bil tillbaka till skolan :p. Sen satt jag utanför skolan & väntade på att Elina skulle komma, så att vi kunde gå ner på stan!
När vi kom ner på stan, så tog jag bussen som gick 14.15 hem! Var hemma ungefär 14.45 :). En bra dag att man fick sluta tidigt :).
När jag kom hem, så var jag ensam hemma, så jag plockade ur och i i diskmaskinen, satte mig vid datorn :).
Efter en stund, så kom min pappa & mina småbröder hem! Då gjorde pappa hemgjord pizza, jag åt hemgjord pizza med skinka, ost, körsbärstomater & benasiesås :). Gott var det!
Är såå trött! Det har jag varit mest hela dagen, funderar om jag håller på att bli förkyld :( :(.
 
Imorgon ska vi (min klass & HRP1) till Källarbackens Saga i Sidensjö & gå den där sagostigen som finns där i skogen :p. Ska bli ganska kul :). Vi har ett tema den här veckan & nästa vecka som heter ´´Putte I Blåbärsskogen´´. Det är därför vi ska dit, för att vi ska lära oss mer om sagor man kan berätta för barn! I så fall man börjar jobba på dagis :p.
 
Detta blev ett väääldigt långt inlägg såg jag nu! :p
 
 
Uppdaterar imorgonkväll :).
 
/Linnéa
 

Kommentarer
Postat av: Carina Näsman

Vill läsa mer fortsätt och du sätt in lite mera bilder på det du gör på dagarna.

Svar: Okej, ska göra det :).
Linnéa Näsman

2012-08-29 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0