Dummt!!! :O

Tjo!
Försökte att ha en frågestund på bloggen, men nu är det någon som har skrivit dumma frågor till mig som jag tog bort och skickade som spam :O. Så jag som försökte att ha en frågestund på bloggen, och jag vill inte ha några dumma frågor eller kommentarer. Måste man då skriva i inlägget att man inte vill ha några dumma kommentarer eller frågor!! Det borde man inte behöva göra! :O
 
Så nu skickar tar jag bort dumma kommentarer & skickar dom som spam, om detta händer igen! Och skriv hedan efter namn på vilka som skriver kommentarer, tack!
Jag blev ledsen, när jag fick  se den anonyma person som hade skrivit dom dumma frågorna & så var det någon annan kommentar som jag tog bort och skickade som spam, fastän den hade skrivit namn & såna där kommentarer som han hade skrivit vill jag absolut inte ha heller! 
Acceptera det alla ni som skriver kommentarer till mig nu! :O
Men förmodligen dom som skriver såna där dumma & elaka kommentarer på bloggar har verkligen lite att göra! Min kompis fick också såna där dumma & elaka kommentarer på sin blogg! Hon tycker inte alls om det heller!! :O
Så snälla sluta med detta! 
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0