Lilllördag!

Tjo!
Idag vaknade jag och skulle kolla hur mycket klockan var på mobilen & jag trodde bara att klockan var 09.30, fast då fick jag nästan en chock.....klockan var 10.37!
Så nu sitter jag vid datorn & har nyss ätit frukost! Och sitter och funderar om jag ska gå ut och hänga tvätt? Eller så plockar jag ur och i i diskmaskinen :p. Nu på morgonen har jag suttit och skrivit ett låångt inlägg om vad som hände när jag föddes & lite om vad som hände efterråt :).
Och om mina 2 operationer jag har genomgått & om hur många gånger jag har fått botox :p.
Sen ikväll, så ska jag gå till mamma & hämta en väska som jag kan packa sakerna jag ska ha till Elina & hämta några andra saker hos mamma :).
 
Uppdaterar nog senare ikväll :).
 
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad om jag vaknar före 12 :s

Svar: Okej, :).
Linnéa Näsman

2012-08-15 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0