Mina operationer & botox!

Tjo!
Nu tänker jag skriva vad jag har genomgått för operationer!
 
2001 - Förlängning av hälsenan på vänster fot uppe i Umeå, för att jag gick på tå!
 
2006 - Tog bort 3 senor under lilltån & dom två närmasta tårna på vänster fot här i Örnsköldsvik, för att när jag gick eller sprang så knep dom tårna sig under foten typ. 
 
Sen har fått botox 5 gånger i min vänstra arm, för att när jag sprang så höll jag upp vänster arm & det var därför jag fick botox :p. Botox är ett nervgift som gör att musklerna blir avslappnad och så att man kan träna upp dom igen! Det ges också när man ska förstora läpparna och som skönhetspeparat. 
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0