Nytt!

Tjo!
Idag efter vi hade slutat i skolan, så gick jag & Jonna på stan en stund :).
Gick och kollade & så!! Efter en stund gick vi till Asia Thai Palace & köpte varsin Box 3 (friterad kyckling med sötsursås). Det var länge sen & jättegott! Sen som efterrätt gick vi och köpte godis :).
Jag shoppade ett par jättefina fjäder-örhängen som jag ha velat ha jättelänge (i alla fall ett par fjäder-örhängen, men jag har inte köpt några för än idag).
Sen åkte jag hem med bussen 17.20 :).
 
Nu ska jag packa idrottsväskan tills imorgon :p.
Uppdaterar imorgonkväll :).
 
/Linnéa
 
 
 
Här är örhängerna jag köpte idag :).
Vad tycker ni??
 

Kommentarer
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:)

Svar: Okej, :).
Linnéa Näsman

2012-08-22 @ 22:23:18
URL: http://www.sellwin.se
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Lagt till dig nu :)

2012-08-22 @ 23:41:25
URL: http://www.sellwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0