Snö of Sweden!

Tjo!
Igår när jag var med Cia & Elina på stan, så gick jag in på Facebook när vi satt i Örnparken! Och där stod det att jag var välkommen in på Gits Smycken & Symaskiner för att hämta ett pris av märket Snö of Sweden :). Och då gick jag dit och hämtade priset!
Det var så att jag gillade den sidan på Facebook & då hade dom skrivit ``Gilla & dela`` detta inlägg, så har du chansen att vinna ett smycke ifrån Snö of Sweden :). Och det hade jag gjort!
Det var jag & 2 andra tjejer som vann :).
Blev jätteglad när jag såg att jag hade vunnit :).
 
 
 
 
1:a bilden: Vann det där :).
2:a bilden: Dessutom fick jag 20% på en valfri vara :).
3:e bilden: Detta jättefina orange armband vann jag :). Såå fint!
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0