Stockholm & på vägen hem del 2 :)

Tjo!
Nu tänker jag lägga in fler bilder, fast nu är det bara Stockholm & på vägen hem :). 
 
 
 
1:a bilden: Sergels Torg!
2:a bilden: Hötorget! :)
3:e bilden: Pontus fingermonster ville äta upp min mat när vi åt på Pizza Hut på Hötorget! :)
4:e bilden: Min mat när vi åt på Pizza Hut på Hötorget! 
5:e bilden: Staty nere i resturangen på hotellet :). 
6:e bilden: Stoor kristallkrona i receptionen på hotellet!!!
7:e bilden: Så såg det ut nere i resturangen på hotellet :). 
8:e bilden: Friends Arena som dom håller  på att bygga i Solna! Vill verkligen fara dit när finalen av Melodifestivalen är! :)
9:e bilden: En man som satt i Gamla Stan! 
10:e bilden: Tror att det här är världens tygnsta polkagris-klubba :). Hittade den i ett skyltfönster i Gamla Stan! 
11:e bilden: När vi satt nere vid kajen i Stockholm! 
12:e bilden: Utsikt!
13:e bilden: Kolla fendrarna som satt på en båt som stod nere vid kajen i Stockholm! Haha :). 
14:e bilden: Slottet!
15:e bilden: Utsikt!
16:e bilden: Utsikt! 
17:e bilden: Slottet & en kyrka!
18:e bilden: Slottet. 
19:e bilden: När vi satt på en staty vid Slottet, så kom det en vaktparad! :)
20:e bilden: Vaktparad!
21:e bilden: Vaktparad!
22:e bilden: Grand Hotell, där brukar alla kändisar som kommer till Stockholm bo! :)
Jag skulle verkligen vilja bo där någon gång :). 
23:e bilden: Kungsträdgården!
24:e bilden: Vatten i Kungsträdgården!
25:e bilden: Min mat när vi åt i Kungshallen på Hötorget! Såå gott det var! :)
26:e bilden: På vägen hem så hade det regnat, så när vi stannade i Sundsvall så knäppte jag kort på regnbågen!
27:e bilden: Tagen i Sundsvall :). 
28:e bilden: Jättefin bild fick jag på himmeln när vi stannade i Sundsvall på vägen hem! :)
29:e bilden: Den här sparbössan köpte jag på Buttericks i Stockholm för endast 29:-, den tänker jag spara småpengar & kanske tjugor i tills jag fyller 18 :). 
Så då tänker jag ha dom pengarna till min 18-årsfest! :))
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0