Svar på frågestunden!

Tjo!
Nu tänker jag skriva alla svar på min frågestund som avslutas nu :). 
 
1. Vad tycker du om min blogg?
Svar: Jag tycker du är jättebra på att skriva & har jättefin design :). Du är så duktig på att göra designer på bloggar!
 
2. Några bloggtips?
Svar: Jag har några bloggtips! Jag tycker bla. om att läsa Kissies blogg, det gör jag ibland :). Sen gillar jag att läsa mina kompisars bloggar!
 
3.  Favorit mat?
Svar: Det är olika! Men helst kina mat! :) 
Friterad kyckling med ris & sötsur-sås älskar jag! :D
 
4. Fanta/Cola.
Svar: Jag dricker helst Cola, men om det är smak på Fantan, tex. Lemon eller Wild Berries. Så blir det nog att jag måste välja Fanta :). 
 
5. Tyck vi borde träffas efter alla dom här åren, ha någon slags släktträff, eller vad tycker du?
Svar: Japp, det tycker jag! Ja, det skulle vara jätteroligt att ha en släktträff :). 
 
6. Hur många unika besökare har du idag (när du svarar på frågorna)?
Svar: Jag har 12 unika besökare idag när jag svarar på frågorna :). 
 
7. Hur många frågor har du haft? 
Svar: Jag har haft 13 stycken frågor :). 
 
8. Hur gammal är du?
Svar: Jag är 17 år, fyller 18 år i november!
 
9. Hur många pojkvänner har du haft genom livet?
Svar: Jag har aldrig haft någon pojkvän. 
 
10. Vad har du för kamera?
Svar: Jag har en Sony Cybershot DSC-S90 :). 
 
11. Jag undrar vad du tycker om att vara ute & cykla?
Svar: Jag tycker det är roligt! Helst när man cyklar långt! Skulle helst vilja fara på en cykelsemester någon gång :).
 
12. Skulle du vilja foto eller är du helt inställd på att jobba inom hotell- och resturangbranschen?
Svar: Jag skulle kunna jobba med både och :). 
 
13. Varför ville du börja blogga? 
Svar: För att jag ville skriva om vad jag gör på dagarna, dela musik & såna saker på min blogg :). Och jag gillar verkligen att blogga! :)
 
 
Det här var alla frågor jag fick under min frågestund :). 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0