Tråkiga söndag!

Tjo!
Nu sitter jag här och skriver och är inne på Facebook & ska snart gå och sova :).
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, sett både på Battleship & The Dictator :).
Sen har jag suttit här vid datorn, plockat ur och i i diskmaskinen!
Ikväll har jag gått till mamma! Vi gick och handlade. Ikväll har jag också duschat & tvättat håret!
Ikväll bestämde Cia, jag och Elina att vi skulle fara på stan imorgon! Och vara där hela dagen! :)
Ska bli roligt! Eftersom att jag inte har träffat dom nästan någonting på sommarlovet!♥
 
Förresten! Jag ska klippa mig på onsdagkväll :).
 
 
Uppdaterar imorgon kanske när jag har kommit hem? :p
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0