Uppdatering! :)

Tjo!
Idag har jag bara varit hemma! Och tagit det lungt, suttit vid datorn, packat till pappa,  duschat & tvättat håret :). 
Ikväll till middag åt vi kött, benasiesås & hemmagjorda klyftpotatis :). Det var jättegott!!
Snart ska jag gå till pappa! 
Ville bara påminna er om att min frågestund på bloggen avslutas imorgonkväll, så nu är det sista chansen att fråga! Så fråga på :)). 
Men jag vill INTE alls ha några dumma eller nedstämda frågor!!
I alla fall imorgon, vet jag inte om jag kommer att uppdatera någonting på dagen, för jag ska in till stan & kolla synen klockan 15.30. Så imorgonkväll, om jag har tid & lust så uppdaterar jag! :)
 
 
Ha det så bra tills dess :)).
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0