Bästa julkalendern är tillbaka! :)

Tjo!
Nu är det december och då såklart är det julkalendern också! :)
Jag har faktiskt inte missat ett enda avsnitt av årets julkalender, som är Mysteriet på Greveholm - Grevens Återkomst! :)
Ikväll när jag såg dagens avsnitt, så ser jag verkligen framemot morgondagens avsnitt, för jag vill veta vad som finns i hålet i väggen! Och det kanske man får veta då?? :p
Jag kanske har listat ut vad det är i hålet, men vill vara säker! Men jag tycker det såg ut som en guldklimp eller en guldfärgad kotte! Men man vet aldrig! :)
Jag tycker den hittills är lika bra som 1:a Mysteriet på Greveholm! Den blir bara bättre & bättre! :D
 
 
Nu tänker jag gå och sova, godnatt & sovgott! :)
Uppdaterar imorgon, om jag har tid?
 
PS. Förresten! Hur många av er läsare tycker att årets julkalender är bra? Och vilken är eran favorit av julkalenderna? :)
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0