Lilla Julafton!

Tjo!
Nu kommer det bilder ifrån igår när vi firade lilla julafton hos pappa! :)
 
 
 
1:a bilden: Fick en snygg tröja ifrån Gran Canaria från pappa & Tanya!
2:a bilden: En fin julbukett :).
3:e bilden: En fin julig bukett!
4:e bilden: Fick ett snyggt halsband och armband från Gran Canaria av pappa.
5:e bilden: Julklapparna mina hos pappa + 150:- som jag också fick som jag hade öppnat först!
6:e bilden: Julklapparna under granen innan vi öppnade dom! :D
7:e bilden: Fick Escada Collection´s av Tanya :).
8:e bilden: Fick ett snyggt linne från Gran Canaria av pappa!
9:e bilden: Fick ett Waynes Coffe Card laddat med 220:- av pappa!
10:e bilden: Fick ett presentkort på 300:- på Gina Tricot av pappa! :)
 
Blev jättenöjd över alla julklapparna jag fick igår! :)
 
 
Uppdaterar imorgon! Då kommer det bilder ifrån idag & ikväll :).
PS. Är jättenöjd över mina julklappar som jag fick idag också! :D och så får vi ju inte glömma Elinas & Jessicas julklappar som jag fick i fredags! Också fina och braa julklappar! :D
 
 
Hoppas att allihopa har haft en riktigt bra julafton med massor med fina julklappar! :)
 
 
/Linnéa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0