Löördag! :)

Tjo!
Idag kom jag hem ifrån Elina, fast jag kom hem ikväll! :D
I alla fall, idag har vi bara suttit inne och kollat på film, suttit vid datorn, sovit & kollat på julkalendern. Älskar Mysteriet på Greveholm och längtar redan tills imorgon, för att få se nästa avsnitt! Har inte missat ett enda avsnitt och det blir bara spännande och spännande!  Det har varit såå dåligt väder ute hela dagen! :( ännu mer snöööö :(. Hatar snön och kylan! Men det kan vara mysigt också! Och såklart, det måste ju vara en vit jul! Och det kan vi verkligen säga att vi får i år :). -
Sen ikväll tog jag Sundsvalls bussen hem :). Och det var första gången jag fick en hel buss för mig själv! :D fick typ en privatbuss och privatchaufför hem! :D för jag var alldeles ensam i bussen! Det var nog första och sista gången det händer! Men busschauffören var jättesnäll och trevlig :D.
 
När jag kom hem åt vi plankstek! Det var verkligen gott :D.
Sen satte jag mig och hjälpte Pontus med hans önskelista! Sen ikväll har vi sett på Madagaskar 3 (se föregående inlägg!).
Efter filmen satte jag mig vid datorn och skrev min önskelista & skrev ut den! :D
Har fått ont i halsen igen :(.
Imorgonkväll ska vi gå till pappa & då är farmor där :). För att pappa är utomlands! Avis på han!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och nyste nyssn:(. Hatar att vara förkyld! Jag sitter också och lyssnar på julmusik på Spotify :).
Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt & sovgott! Uppdaterar imorgon någon gång under dagen/kvällen! :D
PS. Jag läängtar tills på måndag, för då blir det Twilight :D!!
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0