Lördag! :)

Tjo!
Idag vaknade jag vid 09.45, gick och åt frukost! Sen efter 11.00 så for pappa, jag och mina småbröder in till stan. För att jag skulle hjälpa pojkarna att hitta någon julklapp till mamma & pappa :D.
Det gick bra! Sen när vi kom hem, så åt vi toast. Jag åt en kebab-toast och en skink-toast! Var jättegott!
Ikväll har vi ätit rester ifrån igår! Jag åt ris till istället för mostoppar! Var gott! :)
Nyss har vi ätit glass på tallrik med mandariner & kolasås, Pringles och popcorn och sett på Taken 2 :D. Den var braa! Rekommenderar den!
Jag har nyss sett på dagens avsnitt av julkalendern! Undrar vad som händer imorgon och vad som händer på julafton?? Blir spännande att se! :D
Imorgon ska vi ha lilla julafton här hos pappa innan vi går till mamma! :)
Ska bli roligt & spännande att se vad jag får imorgon då! :D
Skriver här imorgonkväll om vad jag har fått, om jag har tid?
Sen på måndag, så är det julafton och då får vi öppna julklappar igen! Fast då hos mamma! :D
Nu tänker jag sätta mig och kolla på TV med pappa och pojkarna!
 
 
Uppdaterar imorgon!
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0